Здравейте katya, много съм благодарна за списъка с регистрациите и ще го проуча целият! За лични данни нямам право да напиша подробности и ще видя направо тази комисия по личните данни. Ако не се ориентирам в нейният сайт си запазвам правото пак да попитам пак тук! Договорът е с американска фирма, ако това има значение за ДДС-ТО.

Мама Божка, много благодаря! - за мястото на изпълнението на услугата аз написах, че засега от вкъщи ще извършвам всичко и ако успея след време да си имам офис и хора и чак тогава ще извършваме работата от офиса. Тази материя по ДДС и тези членове, които така подробно сте написала ще ги оставя за счетоводителката на фирмата, в която в момента работя. Тя ни каза на нас с колегите, първо да си направим  всички необходими регистрации по фирмите и след това да отидем при нея за счетоводството. До края на ноември бяхме по трудови договори и до края на декември трябва да сме през фирмите си. Имаме по-малко от месец да си организираме всичко. ЕООД-ТАТА в Търговският регистър доста бързо станаха, но остава всичко останало до регистрациите по ДДС като аз предпочитам да не се регистрирам по ДДС, ако не е задължително. Някои от колегите искат да си регистрират фирмите по ДДС, но всеки ще си решава самостоятелно. Сега предстои да подпишем договорите с новите ни фирми.

И още нещо много важно забравих да попитам за регистрациите! Трябва ли да регистрираме по един касов апарат към всяка фирма? - Казаха ми не, защото по бланков път ще получаваме парите си, но все пак постоянно чувам, че някакви изменения има при касовите апарати и всички трябва да свързани с НАП. Във фирмата в която работя сега няма касов апарат. Още веднъж благодаря за съветите на всички! :smile1:
Мога да кажа само, че търся в една онлайн база на голяма международна фирма определена информация и я класифицирам или подреждам по определени признаци в същата или друга нова база, според самата информация. Например по пол, възраст и много други, но за съжаление не мога да разкрия точната дейност, поради конфиденциални клаузи в договора. До сега бях на трудов договор към българска фирма, сега с колегите минахме направо през главния офис със собствени фирми и работим от в къщи. Всеки си заявява онлайн какво ще свърши и го върши до определен срок, като според договора имаме възможност да привличаме и обучаваме и други хора. Надявам се да съм успяла да обясня. Благодаря ви! :smile1:
Здравейте на всички в този хубав сайт!

Ще съм благодарна, ако ме насочите дали след като си регистрирах фирмата ми дали е необходима някаква друга регистрация, за да работи пълноценно.

Имам предвид по ДДС, по лични данни, в общината, в данъчната служба трябва ли да ходя. За последното казват не и, че само в регистъра е достатъчно, но ми казаха за Инспекция по труда, а аз няма да имам хора при мен на работа поне шест месеца. По натам, ако тръгнат нещата ще назнача, но за сега се опитвам първоначалните регистрации и срокове да спазя. Фирмата е с предмет на дейност синхронизиране информации в база данни на клиент от чужбина.

Благодаря на всеки, който ме насочи!